onsdag 8. oktober 2003

Det forekommer i de beste familier

Klink Family har fått avskjed på grått papir. Alle som en.

Hvorfor denne hjerterå brutalitet overfor en tallrik familie fra livets skyggeside?

De har blamert meg. Jeg har mistet ansikt. Hadde jeg vært japaner, ville seppuku med sløv neglefil vært neste skritt.

Kommentarer har blitt borte. Ikke kommentarer fra hvem som helst, men kommentarer fra Internetts kuuuleste berte, jet-set journalisten fra Postgirobygget, alle bloggeres lys og ledestjerne: Ine.

Nå følger vi eksempelet til en annen og går over til HaloScan.

9 kommentarer:

Erlend sa...

Ine torsdag, 09. oktober 2003 02:41:29+0100
Hehe, der dukket du opp hel og pen i IE også. Glad nå. Jeg har vanligvis ikke anlegg for rødming, men nå ble jeg en anelse smigret, gitt.

:-)

Erlend sa...

Erlend torsdag, 09. oktober 2003 02:59:25+0100
Det var hyggelig at den så fin ut i IE, for det er en nettleser jeg vanligvis ikke bruker.

Hyggelig at du føler deg smigret.

Skal legge inn lenker til andres blogger snart, men må ordne opp for hjelpesløse franskmenn først.

Erlend sa...

Ine torsdag, 09. oktober 2003 03:35:00+0100
Jeg er en kommersiell jævel, så bruker ikke slike artige ting som Opera og det som verre er. Men, som sagt, du vet å oppføre deg i alle kretser nå. Viser det seg.

Linker er så neklet å fikse at selv jeg kan ordne det uten profesjonell hjelp fra nerdevenner. Men, first things first osv.

;-)

Erlend sa...

Erlend torsdag, 09. oktober 2003 03:42:51+0100
Jeg må gjøre noe med presentasjonsfeltet, for Blogger spiser det opp og tvinger meg til å laste det inn påny hver gang jeg logger inn. Antakelig må jeg dele det i to og opprettholde den siste delen i templaten (ikke særlig heldig løsning).

Erlend sa...

Ine torsdag, 09. oktober 2003 06:26:00+0100
Neklet? Did I write that? Må være noen som har hacket seg inn i kommentarfeltet.

Høres veldig tungvint ut det der med templaten din. Jeg hadde hjelp (temmelig ofte) av nerdevenn i starten av Blogger-livet mitt i april. Men nu går alt så meget bedre. Skal med tid og stunder bevege meg over på mitt eget domene (www.innfall.net) som er litt enklere for folk flest å huske enn et Kielland-sitat på latin. Skal dessuten skifte fra Blogger til Movable Type, men der må jeg ha MYE hjelp fra gode venner. Blir derfor først gjennomført når jeg har mer enn to dager fri i slengen, I presume.

Kortfattet. Hvem? Jeg?

Erlend sa...

Erlend torsdag, 09. oktober 2003 12:26:32+0100
Vi venter i spenning på www.innfall.net

Det nye kommentarfeltet ser ut til å virke OK, og det er jo bra. Synd med de gamle kommentarene, men man kan ikke få alt.

Erlend sa...

Mari torsdag, 09. oktober 2003 16:05:58+0100
Meget heldig nytt kommentarfelt. Spesielt siden jeg kan skrive æ, ø og å. :)

Erlend sa...

Erlend torsdag, 09. oktober 2003 19:22:19+0100
Hm, jeg fikk nå alltid æ,ø og å til å virke, også med KlinkFamily. Men så er jeg jo da også pen og intelligent. :-))

Erlend sa...

Ine torsdag, 09. oktober 2003 22:13:30+0100
Er bare folk med Mac som KLink Family ikke tolererer. De kan ikke lese Æ, Ø Å skrevet av PC-brukere - og omvendt. I det hele tatt en crap-tjeneste, men lite visste man som nybegynner...

Legg inn en kommentar