søndag 12. oktober 2003

Mesterkokk i marka

Dagens tur gikk til Herberndammen via Geitfjellet. Avmarsj kl 08:00, tilbake 14:30.

En av hensiktene med turen var å få testet det nye stormkjøkkenet anskaffet i forrige uke. TIl dette formål satte jeg ut med en pose fruktsuppe i sekken, samt diverse teposer. Været viste seg uheldigvis fra sin noe ustadige side, så det ble med fruktsuppen.

Ad me ipsum: Neste gang må jeg huske
  • Underlag å sitte på
  • Pusseskinn til brillene
Stormkjøkkenet virket utmerket, så jeg får prøve med mer avanserte matretter etterhvert. Foreløpig klarer jeg meg med folkevarianten som går på rødsprit, og ikke de mer avanserte greiene fra Optimus eller Primus som går på alt fra gass til sitronbrus.

3 kommentarer:

Erlend sa...

Ine søndag, 12. oktober 2003 19:58:37+0100
My God, klokken 8 på en søndag? Du er jammen mer fanatisk turmenneske enn jeg er morgensvømmer.

Erlend sa...

Erlend søndag, 12. oktober 2003 21:37:18+0100
Det er fint i marka om morgenen, lite familiefolk m/snørrunger etc. Dessuten er det koselig å komme hjem og så ha en lang ettermiddag og kveld for å slappe av...

Erlend sa...

Ine tirsdag, 14. oktober 2003 03:22:36+0100
Kan jo slappe av i senga helt til snørrungene har reist hjem, da. Er liksom litt mer min stil, det.

Legg inn en kommentar