torsdag 9. oktober 2003

Romantikk

Jeg prøvde å ta en av disse dustete testene, og siden jeg likte svaret, poster jeg det her:

What Romance Movie Best Represents Your Love Life?
brought to you by Quizilla
casablanca

"You must remember this, a kiss is still a kiss". Your romance is Casablanca. A classic story of love in trying times, chock full of both cynicism and hope. You obviously believe in true love, but you're also constantly aware of practicality and societal expectations. That's not always fun, but at least it's realistic. Try not to let the Nazis get you down too much.


Ikke for det, Casablanca er en bra film.

2 kommentarer:

Erlend sa...

Ine fredag, 10. oktober 2003 17:42:37+0100
Vi er nomk ikke to alen av samme stykke i følge Quizilla, gitt. Men du ble da i det minste en film menneskeheten har hørt om.

;-)

Erlend sa...

Erlend fredag, 10. oktober 2003 22:07:39+0100
Jeg må innrømme at "Secretary" ikke hadde kommet opp på min radar heller...

Legg inn en kommentar