mandag 8. mars 2004

Atlas

På fredag kom endelig bekreftelsen fra Terres d'aventure på turen til Marokko 5.-26. september. Jeg må rote meg til Frankrike på egen hånd, men denne gangen bare til Paris, noe som er vesentlig lettere enn å fly til Ajaccio, slik jeg gjorde i fjor, eller å ta tog til Montdauphin-Guillestre (syd for Briançon), slik jeg gjorde for to år siden.

Som vanlig har jeg begynt å bekymre meg for diverse småting (et halvt år i forveien), som f.eks. at vi må respektere landets skikker mht klesdrakt (ingen shorts eller t-skjorter), om norske apoteker har vannrensetabletter av korrekt merke (Micropur MP-1), om sekken blir for tung og ikke minst om jeg vil klare meg gjennom de to første dagene (der vi skal helt opp på Toubkal, 4167 moh).

Nåja, bukser med avtagbare ben er bestilt fra Rohan, Micropur skal jeg sikkert få tvunget ut av apotekene og neste uke må jeg bare komme i gang med mer trening.

Men antakelig dør jeg av en overdose banale bekymringer før jeg kommer meg på flyet.

6 kommentarer:

Erlend sa...

Ine tirsdag, 09. mars 2004 07:48:50+0100
Du er nå en goding, da, hehe. Er overbevist om at går bra med skikkelig trening i Trondheimsmarka og mange pannekaker med blåbærsyltetøy på som oppvarming.

Fikk plutselig en smule prestasjonsangst for å være turfølge på en søndagstur, gitt.

Erlend sa...

silje stavrum tirsdag, 09. mars 2004 16:01:13+0100
jeg tenker meg til paris i april. derfor tenker jeg at jeg skal benytte meg av vårt virtuelle vennskap. tips meg om steder jeg ikke vet om! det beste jeg vet er å sitte på pont des arts å drikke rødvin og bli kjent med hobbymusikanter, og jeg har vært i katakombene og hjemme hos victor hugo og sånn, og på graven til simone de, og jp sartre..men ellers..

takknemlig silje

Erlend sa...

Erlend tirsdag, 09. mars 2004 23:24:03+0100
Ine: Jeg går egentlig ikke spesielt fort. Og i alle fall går det buss til Skistua, så du kan vente på pannekakene der oppe... ;-)

Silje: Jeg kunne si en god del, men dette kommentarfeltet er litt lite - har du en adresse jeg kan sende e-post til? (Hvis du sender til brambillia@yahoo.fr, kan jeg svare.)

Erlend sa...

silje stavrum onsdag, 10. mars 2004 01:30:35+0100
du kan sende til silje.norevik@student.uib.no

takk som gidder!

smil

Erlend sa...

Erlend onsdag, 10. mars 2004 03:30:30+0100
Voilà, c'est fait.

Erlend sa...

silje onsdag, 10. mars 2004 16:45:56+0100
takk, jeg fikk kikket raskt mellom hamlet og næss, forelesning og selvstudium. kommer sterkere tilbake.


tuuuusen takkkkk!

Legg inn en kommentar