søndag 14. mars 2004

Ut igjen

Dagens tur gikk opp Tømmerdalsveien og rundt og ned via Driftsveien og Elsterparken. Avmarsj: 08.15, tilbake 11.30.

Egentlig var dette bare en liten luftetur for å undersøke hvordan det var med gåforholdene i Bymarka. Det bedrer seg, men for øyeblikket er det såvidt mye snø at det nok er skigutta som regjerer fremdeles. Heldigvis gikk det an å gå på skaren på en del steder.

Formen var tålelig bra, men det merktes at jeg ikke hadde vært på tur siden midten av november. Antakelig vil det bedre seg ganske fort. Sist år var jeg ute for første gang i slutten av mars, i år ble det 14 dager før. Og med min nyervervede sykkel har jeg til hensikt å ta jevnlige treningsturer rundt Byneset.

Målt opp mot tøffinger som trener to ganger per dag og løper maraton og går Birkebeineren, befinner jeg meg selvsagt i pudding-klassen, men tatt i betraktning at jeg for fire år siden var et vrak som ikke hadde for vane å bedrive noe særlig fysisk aktivitet, er det likevel ikke så ille.

5 kommentarer:

Erlend sa...

Ine mandag, 15. mars 2004 18:16:28+0100
Jeg kunne nesten ha blitt med på denne turen, for la meg først klokken 8 søndag morgen, gitt.

Erlend sa...

Erlend mandag, 15. mars 2004 23:53:21+0100
Grunnen til at jeg går tur er selvsagt at jeg aldri lyktes med å bli en del av det dekadente jet-set i Tigerstaden...

Erlend sa...

Ine onsdag, 17. mars 2004 19:50:34+0100
Høh, er veldig lite jetset på meg sånn generelt sett. Neppe mer enn ditt i Trondheim. Må ikke skje noe glamourøst for at jeg skal holde det gående til tidenes morgen.

Erlend sa...

Erlend torsdag, 18. mars 2004 01:51:22+0100
Apropos natterangling, hvordan går det med den annonserte A4-tilværelsen?

Erlend sa...

Ine fredag, 19. mars 2004 01:49:02+0100
Førebels øver jeg meg bare inni meg. Trur eg.

Legg inn en kommentar