onsdag 1. desember 2004

Pluss og minus

På den positive siden kan vi anføre:
  • Jeg har endelig kjøpt meg ski, i den hensikt å trimme litt om vinteren også. Siste skitur var i 1989.

  • Min franske bankkonto er fylt opp igjen, så den blir ikke inndratt på grunn av overtrekk i desember. Ikke nok med dét, BNP Paribas har renonsert på gebyrer for overføring.

  • Cinematekets Bergman-kavalkade har svart til forventningene.

  • Plakat for Fassbinders Fontane Effi Briest er ankommet og skal innrammes.

På den negative siden kan vi anføre:
  • Det er mørkt ute.

  • Det er glatt ute.

  • Jeg er daff.

  • Lesingen av Balzac går for sent.

  • Hanna Schygulla på plakaten for Fassbinders Fontane Effi Briest likner litt på gråtende sigøynerpike. Frykt for at dette vil ødelegge mitt gode navn og rykte.

3 kommentarer:

Erlend sa...

Ine mandag, 06. desember 2004 18:37:31+0100
Glatt liker vi ikke. Men mørkt er bra hvis det er varme rundt en og i en.

Erlend sa...

Erlend tirsdag, 07. desember 2004 01:57:11+0100
Mørkt er det. Og mørkere skal det bli. 8)

Erlend sa...

M lørdag, 11. desember 2004 18:22:56+0100
Kva, lesinga går "for seint"? I høve til kva? Eg kjenner att frå meg sjølv ein viss tendens til å lage seg plikter av ting som eigentleg skulle vere kjekt.

Legg inn en kommentar