onsdag 30. november 2005

Vivent les collèges, d'où l'on sort si habile homme!

Til alle som har sprettet champagneflasken, sendt opp raketter, danset rundt i gatene i lykkerus og slaktet den fete kalv mens de beregnet påløpt arveavgift, kan jeg fortelle at mitt nærvær her på denne kloden antakelig vil vare ved. I alle fall i noen år til.

Legevitenskapen har nemlig satt inn kreftene på å kurere min «lidelse». Ikke så å forstå at jeg led, faktum er nemlig at jeg ikke var klar over at det var noe i veien, og dermed føler jeg meg hverken bedre eller verre nå når behandlingen er satt i gang. Alt er nemlig i profylaktisk hensikt, slik det heter i kretser der hvit frakk er de rigueur.

Fra nå av er dermed mottoet: mens sanior in corpore saniore.

1 kommentar:

Erlend sa...

gary freedman torsdag, 01. desember 2005 04:15:59+0100
Greetings from the USA.

Legg inn en kommentar