torsdag 29. juni 2006

No ser eg atter slike fjell og dalar

Nok en gang har jeg bevist for verden at jeg er en hemningsløs barsking, i alle fall på gåfronten. Bildet viser delinkventen på tur i Rondane nasjonalpark, med Rondslottet (2178 moh.) og Vinjeronden (2046 moh.) i bakgrunnen. Toppene ble besteget dagen etter at bildet ble tatt.

Rondane kan i det hele tatt anbefales. Terrenget er bra i gå i (en del sten over 1400 moh.), det er mange interessante topper å gå på, naturen er fantastisk og de to turisthyttene jeg var på hadde alle bekvemmeligheter.

2 kommentarer:

Erlend sa...

VK fredag, 30. juni 2006 15:44:56+0100
Delinkvent? Det må være i en eller annen overført betydning jeg ikke får tak i.

Erlend sa...

Erlend fredag, 30. juni 2006 22:45:37+0100
En delinkvent er strengt tatt «en forbryter som sitter arrestert og skal dømmes eller straffes; synder».

Her er vel ordet brukt i et (misforstått?) forsøk på å være vittig. ;-)

Legg inn en kommentar