tirsdag 23. januar 2007

Bloggetørke, môi?

Jeg kunne nemlig blogget om

  • at sneen er kommet og fyller byens gater
  • at de åtte dørene snart er satt inn
  • at jeg med intens konsentrasjon og tilsynelatende ubegreset selvtillit styrer møter fylt av karaktersterke indere, pratesyke iranere, tause nordmenn og amerikanerinner med vakre stemmer
  • at Don Quijote nå går mot slutten
  • at jeg sykler i førti minutter to ganger i uken, men ikke kommer noe sted
  • at jeg antakelig drar til Zanskar
  • at jeg endelig har maktet å gi min ærgjerrighet skriftlig form
Alt dette kunne jeg blogget om.

2 kommentarer:

Erlend sa...

PKW onsdag, 24. januar 2007 22:56:57+0100
Kan du ikke ihvertfall fortelle litt om de åtte dørene?

Erlend sa...

Erlend torsdag, 25. januar 2007 03:36:35+0100
En lite oppbyggelig historie som involverer et snekkerfirma, et dørfirma, en dørfabrikk, en snekkermester, en snekker, diverse leieboere, ett sameie, 8 sameiere og 8 dører.

Takk får man ikke heller, snufs.

Legg inn en kommentar