mandag 15. januar 2007

Je suis comme je suis, je suis fait comme ça


Jeg regner meg selv for å være dyktig til å følge opp og motivere medarbeidere
(...)
Jeg har ofte fått høre at jeg er en god lytter
(...)
Jeg har opparbeidet lang erfaring i å arbeide med mennesker fra andre land og kulturer
(...)
Jeg er selvsagt vant til å benytte engelsk som arbeidsspråk
(...)
Jeg regner meg selv som fleksibel, pålitelig og strukturert
(...)
Jeg bruker en del tid på å holde meg i form ved å sykle og gå turer i skog og mark, både sommer og vinter. Om sommeren går jeg fjellturer i inn- og utland, gjerne over to til tre uker. Jeg er engasjert i styrearbeide for sameiet der jeg bor. Ellers er jeg svært interessert i språk, litteratur, film, klassisk musikk samt i fransk kultur- og sammfunnsliv.

Kort sagt, noe mer attraktivt enn meg skal du lete lenge etter.

2 kommentarer:

Erlend sa...

VK tirsdag, 23. januar 2007 04:16:28+0100
Lei av jobben?

Erlend sa...

Erlend tirsdag, 23. januar 2007 21:17:30+0100
Tja, etter å ha vært her i ni år har jeg begynt å lure på om det er en verden utenfor... Men det kan man jo aldri være helt sikker på.

Legg inn en kommentar