søndag 25. februar 2007

Pourquoi je suis si célibataire

Det er så kaldt her la oss sette på varmen
Det er mitt hjem

Sofaen din er vond å sitte på
Det er min stue

Kan vi spille Trival Pursuit
Jeg liker ikke det spillet jeg har ikke lyst

Bordet er til for å brukes du kan ikke passe på det hele tiden
Det er ikke ditt bord

Du tar aldri en avgjørelse du venter alltid på meg
Jeg vil ikke at du skal bli sint

Knivene dine er ikke ordentlige hvorfor ikke det
Jeg klarer meg bra uten

Vi må ha på varmen på soverommet
Jeg liker ikke varme jeg vil skru den av

Hvorfor har du ikke TV jeg vil se på kulturnytt på ettan
Jeg vil ikke ha TV

Har du ikke hørt om Beyoncé Knowles
Nei jeg har ikke hørt om Beyoncé Knowles hvordan da

Du har det stygt
Det er mitt hjem

5 kommentarer:

Erlend sa...

Handbag mandag, 26. februar 2007 16:22:22+0100
Hm, jeg kjente meg visst igjen der, du...

Erlend sa...

Erlend mandag, 26. februar 2007 21:36:08+0100
Uff da, håper hverdagen ikke er for tung? ;-)

Erlend sa...

Tonemor tirsdag, 27. februar 2007 02:18:56+0100
Man behøver ikke være aleneboende for å ønske som deg.

Ellers hadde jeg veldig sansen for dine betraktninger av 15 januar: Je suis comme je suis, je suis fait comme ça, jeg har bare ikke fått sagt det før.

Skal avgårde til Cöte d'Azur om få dager, - en deilig tid uten horder av folk på veier og strender.

Erlend sa...

Erlend torsdag, 01. mars 2007 03:36:39+0100
Côte d'Azur er fin, men som du sier, helst med litt færre folk... Nice var en litt klaustrofobisk opplevelse etter å ha gått på mine ben fra Chamonix gjennom Alpekjeden i tildels folketomme områder.

Erlend sa...

Danielle fredag, 16. mars 2007 00:04:34+0100
"Du har det stygt", haha. Veldig morsomt.

Legg inn en kommentar