onsdag 17. oktober 2007

Endelig på riktig hylle

Jeg er vill i blikket og har bustete hår, jeg er svett og har træler i hendene, og jeg har en noe redusert bankkonto. Foran vinduene i den kølmørke og kaotiske stuen står det en bokhylle full av bøker; langs veggene, der den samme bokhyllen stod før, har jeg plassert den nye, gigantiske, fantastiske, ultrasexy, 60 meter lange hyllen fra Pega i påvente av at jeg og et vennligsinnet familiemedlem skal få slått på bakveggene og deretter satt det hele opp. Så skal det komme en snekker og legge på listverk i taket - og deretter skal alt være i sin skjønneste orden, og min leilighet skal bli en hyllest til innredningens estetikk.

Nå går jeg ut og feirer dagens anstrengelser med en brus fra Coop.

5 kommentarer:

Erlend sa...

tonita torsdag, 18. oktober 2007 02:17:18+0100
Gratulerer! Det blir sikkert helt supert.
Skal hilse fra et - for meg helt nytt - syklende Paris. Supert, spennende - bra.

Erlend sa...

Eva torsdag, 18. oktober 2007 20:36:06+0100
Nå venter jeg spent på bilder av disse fantastiske hyllene i stuen din :)

Erlend sa...

Erlend fredag, 19. oktober 2007 00:05:16+0100
Tonita: ah, Vélib...

Eva: Akkurat nå er det en smule kaos, men det burde bedre seg etter en uke eller to (snekkerene sa at de skulle få det passet inn neste uke, la oss håpe det går). Så da kan jeg vurdere å publisere bilder...

Anonym sa...

Sett denne? http://www.dagbladet.no/2011/02/22/tema/bolig/klikk/15525790/

Jeg tenkte umiddelbart på deg.

VK

Erlend sa...

Hehe, jeg fikk den fra en kollega kl. 09.00 i morges!

Denne japaneren er åpenbart en åndsfrende.

Legg inn en kommentar