mandag 12. november 2007

Bangalore blogger VII

Det startet allerede tidlig en lørdag morgen på Værnes flyplass, Trondheim. «INNSTILT» sto det med store bokstaver for København-flighten. Skrankepersonalet booket oss om via Oslo, men nå med 20 minutter tid for å skifte fly i Frankfurt. Og da gikk det som det måtte gå, til tross for at kapteinen på vei inn erklærte at alle fly til og fra Frankfurt var forsinket, nemlig slik at den uniformerte mannen ved lystavlen gav meg et medfølende og overbærende blikk da jeg spurte om flyet til Bangalore virkelig hadde gått, ettersom oppføringen var borte.

Vi fikk først et alternativ, via Mumbai, fremme 01.00 der på mandag morgen, og så videre kl. 17.00 (!) samme dag. Etter litt mer insistering og flere turer fra den søte, men akk så stålaktige tyske damen i skranken til sin «supervisor», ble vi satt over på hotell i Frankfurt på lørdag, Lufthansa til Bahrain på søndag, og så videre med Gulf Air til Bangalore samme kveld, fremme kl. 05.35 på mandag morgen.

Underlig nok følger jeg meg ikke helt død. Men jeg burde antakelig vært det.

4 kommentarer:

Erlend sa...

- mandag, 12. november 2007 22:18:49+0100
Hei Erlend! Jeg er ganske misunnelig på deg nå. India er et herlig land. Savner indisk mat. Ha en fin tur!

Erlend sa...

tonita tirsdag, 13. november 2007 01:07:01+0100
Og jeg er overhodet ikke misunnelig. Jeg slapp med bare 2 ekstra ventetimer på Gardermoen - to kansellerte fly, pytt.
Men, litt hyggelig misunnelig er jeg jo. Selv om det sikkert er alt for varmt for meg. Tromsøtemperaturen var grei liksom.

Erlend sa...

Hobbyfilosofen tirsdag, 13. november 2007 01:14:30+0100
Hm, det skjer mye rart med flyene for tiden, se bare her

Erlend sa...

Erlend tirsdag, 13. november 2007 22:11:18+0100
Maten her er god, det skal inderene ha. Ellers er de et sjarmerende og rotete folkeslag.

Legg inn en kommentar