tirsdag 24. juni 2008

Those parts of thee that the world's eye doth view

Navnet hennes kommer opp på kontaktlistene. Det lyder som en bebreidelse i mine ører, for jeg bør jo strengt tatt ikke følge med - det kan jo virke som om jeg snoker.

For ikke å virke påtrengende setter jeg min egen status til «opptatt» (noe som ikke er sant, uansett hvordan man ser på det), så virker det i alle fall ikke som om jeg bevisst søker kontakt.

Det beste er å være korrekt, for den korrekte kan aldri bebereides for å ha gått for langt, selv om enkelte nok vil klandre ham for å ha gått for kort, men kritikk med det utgangspunktet tas ikke imot.

En dag vil jeg vandre. Med bevisstheten om og gleden over å alltid ha vært korrekt.

3 kommentarer:

Erlend sa...

Krissy fredag, 17. oktober 2008 19:04:37+0100
Hvis damen var opptatt, så. Men ellers vil jeg si at den "vinner intet, den som intet våger".
"De må ikke tenk så forsmådd om Dem selv." Andre tenker sikkert på deg som en vinner, tatt utdanning og den type status i betraktning :-)
(Det gjorde i hvert fall, jeg.)

Erlend sa...

Krissy fredag, 17. oktober 2008 19:05:42+0100
Jeg vet du ikke tok i mot en slik kritikk, men likevel :-)

Erlend sa...

Erlend fredag, 17. oktober 2008 23:45:27+0100
;-) All kritikk fra mine lesere er velkommen.

Ellers er det andre hindringer i veien enn ren opptatthet, uten at jeg kan gå inn på dem her.

Legg inn en kommentar