mandag 1. desember 2008

Go ahead, make my day

«Jeg ser at du ikke kommer over 170 i puls, til tross for at du tar i så hardt du kan, men det skyldes at du ikke har forsøkt tredemølle før. Gitt det du sier om puls over 175, ja kanskje over 180, i enkelte spinningtimer, vil jeg anslå at makspulsen din ligger omtrent på 185 slag. Og - ikke minst - jeg ser at du faller meget raskt ned på 110 i puls, det tyder på at du er i bra form.»

Det skulle bare mangle. Hvis jeg hadde vært i dårlig form etter å ha trent fire ganger i uken i tre måneder, ville jeg ha saksøkt 3T med krav om erstatning for tort og svette.

4 kommentarer:

Erlend sa...

Krissy tirsdag, 02. desember 2008 03:06:49+0100
Bravissimo!! Bra jobba.

Jeg derimot, må ta meg selv i nakken. Jeg foretrekker å bli henta (med bil), framfor å gå. Og da jeg langet i vei over ishulker og kaldt vædr (brrr) forleden, fordi jeg måtte, så ble jeg smule svimmel og uvel etterpå. Tegn på dårlig form/ evt vond vilje eller?? :-/

Erlend sa...

Erlend tirsdag, 02. desember 2008 16:27:37+0100
Jeg har aldri hørt om noen som ble svimmel og dårlig bare av vond vilje, så antakelig er dårlig form en bedre forklaring. Såfremt du da ikke bare var dårlig kledt... :-)

Erlend sa...

Eva onsdag, 03. desember 2008 00:28:12+0100
Er det kun spinning timer du går på?

Erlend sa...

Erlend onsdag, 03. desember 2008 00:44:39+0100
Som organisert aktivitet, ja. Men jeg fyller på med å trene litt styrke etter to av spinninøktene.

Ellers er selvsagt håpet å få gått litt på ski etterhvert, men der er jeg ikke særlig god til å trene, jeg luffer bare av gårde og koser meg... ;-)

Legg inn en kommentar