mandag 21. desember 2009

Til verden

De tre leserene av denne bloggen legger kanskje merke til at det har vært noen små forandringer. Grunnen er at jeg har bestemt meg for å gå vekk fra Haloscan som kommentarsystem. Dette skyldes igjen at de har lagt ned sin gratisversjon og erstattet den med en betalende tjeneste. Jeg kan i og for seg gå over til den nye tjenesten uten å imøtese snarlig finansiell ruin, men skulle jeg nå skifte, kunne jeg likegodt gå over til Bloggers standard kommentarløsning, siden det blir mest sømløst.

Ulempen er at gamle kommentarer forsvinner, men siden de færreste kommenterer (enn si leser, vil jeg tro) gamle innlegg, er det kanskje ikke et stort problem. De er i alle fall lagret trygt på min harddisk her hjemme, inntil en gluping på nettet finner ut hvordan man laster dem inn i Bloggers standard kommentarsystem.

7 kommentarer:

Erlend sa...

Det er ikke sant, mitt hjerte gråter over at gamle komentarer er borte!

Anonym sa...

Men, fordelen er at anonyme stemmer fra folkedypet kan komme frem!

Erlend sa...

Denne varianten burde passe de bloggløse, som f.eks. Krissy.

Anonym sa...

Gratulerer med nytt kommentarsystem, selv om min siste kommentar dermed aldri ble kommentert. Men det er egentlig ikke viktig i det hele tatt :-)

God jul!

Anne

Erlend sa...

Vel, jeg får kommentere her fra nå av. God jul til deg også!

Anonym sa...

Ha en hyggelig julaften, Erlend. Så snakkes vi i det nye kommentarsystemet ;D

Krissy

Erlend sa...

Takk i like måte!

Forøvrig sitter jeg og snuser på om det er mulig å importere kommentarene på et eller annet vis...

Legg inn en kommentar