søndag 27. desember 2009

Triumf

Da er gamle kommentarer tilbake. Riktignok er det jeg som har lastet dem inn, så de er alle registrert som om de kommer fra min konto, men jeg har lagt inn informasjon i toppen om hvem som skrev dem (og om når, selv om tidsstempelet ikke ser ut til å være 100% korrekt alltid).

Siden det var rundt 1800 kommentarer, ble dette gjort automatisk ved å parse XML-dumpen fra Haloscan ved hjelp av Python, deretter reformattere hver enkelt kommentar, og så laste dem opp ved hjelp av Googles Blogger-API. At jeg hadde gått fra ISO-8859-1 til UTF-8 en gang for noen år siden, tvang meg til en del manuell redigering.

I alle fall, Haloscan er en saga blott. Jeg er genial.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Weeee, så flink du er! ;)

krissy

Erlend sa...

Ikke sant. Vil du gifte deg med meg?

Anonym sa...

( Og hvordan visste du at jeg har deita menn som er 20 år eldre? ) :p

kr.

Erlend sa...

Jeg hadde en klar idé om at vi var skapt for hverandre, eller MFEO, som det heter i «Sleepless in Seattle» ;-)

Anonym sa...

Oh, well, I know perfectly that I would never be better than a number two then.. ;-)

kr.

Erlend sa...

Hvem skulle være nummer én? Meg Ryan?

Anonym sa...

NÅ var du vel søt! ;D

Og jeg som trodde du skulle til Kaz-achstan i ferien, for å komme deg til topps (i fjellene)!
;)

kr.

Erlend sa...

Kaz-achstan, er det områdene der Kaze kommer fra?

Anonym sa...

Akk, ikke godt å si! Jeg tuller for det meste. Men jeg har alltid ønsket meg noe mega-intelligent (og det er ikke tull!) ^_^

kr,

Legg inn en kommentar