mandag 19. april 2010

Dagens samtale

Hun (kvinnelig kollega): Jeg drømte om deg i natt!

Jeg (avventende): Javel?

Hun: Ja, jeg drømte at du ringte meg og sa at X. hadde blitt sagt opp. Men så var du så unnvikende, og det gjør meg skikkelig forbannet når folk ikke sier ting rett frem. Så jeg presset deg litt, og da innrømmet du at nettlinjen vår hadde blitt kuttet, og at det antakelig var et tegn på at vi alle kom til å miste jobben!

Jeg: Hvis du først skulle drømme om meg, hadde jeg foretrukket at det handlet om noe mer kinky.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var nok bare starten på historien hun fortalte. Den blir nok mer kinky etterhvert...

:-)

Anne

Erlend sa...

Du har rett, jeg må grave mer i dette. Kanskje en liten drømmetydning er det som skal til...

Anonym sa...

Min erfaring er at mennesker som har saftige drømmer om en ikke plumper ut med det uten videre.

Så det kan faktisk være noe i det at Anne sier, her. Kollegaen toner ned de heftigere delene av drømmen, men får likevel utløp for trangen til å dele med deg at hun har drømt om deg.

Man kan jo, om ikke annet, alltids velge å tenke at det er slik det forholder seg.

VK

Legg inn en kommentar