lørdag 10. juli 2010

Hvordan komme seg til topps

(1000 moh.) Jeg: Vel, vi får vel gå oppover. Han: Ja, la oss gjøre det.

(1200 moh.) Han: Ja, hva tror du? Vi kan godt stanse her, det er ikke veldig om å gjøre for meg å komme til topps. Jeg: Det ser ut til å være et platå der oppe, la oss gå dit opp og ta avgjørelsen der.

(1350 moh.) Jeg: Det er da ikke langt opp til skaret der. Vi går opp dit!

(1500 moh.) Jeg: Nå er det bare 150 høydemeter igjen til toppen, det ville være for dustete å stoppe nå! Han: Enig.

(1668 moh.) Jeg: Fin varde! Er det en bok man kan skrive seg inn i, mon tro? Han: Ja, inne i denne boksen, sponset av Surnadal Varme og Sanitær AS!

(Fra oppstigningen mot Snota i Trollheimen.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Et lite malapropos: http://www.dntoslo.no/activity.php?ac_id=27406

VK

Erlend sa...

He-he-he.

De har en tur Jotunheimen rundt som virker fristende. Men ikke i år.

Legg inn en kommentar